Strona jest własnością firmy KOMAKO, Autoryzowanego Partnera enova365.

Sprzedaż i CRM

Poznaj enova365 i narzędzia Sprzedaż i CRM

Funkcjonalność, którą oferuje obszar CRM (zarządzanie relacjami z klientami) w ERP enova365 jest zdecydowanie szersza niż powszechne rozumienie tego pojęcia. Poza standardowymi rozwiązaniami, takimi jak rejestracja danych o kontrahentach i kontaktach z nimi, moduł wspomaga skutecznie planować pracę w firmie, wkomponowując się do jej unikalnego modelu biznesowego oraz sposobu działania. CRM w enova365 umożliwia także definiowanie własnych rodzajów aktywności, projektów oraz kampanii CRM, co gwarantuje dostosowanie wyglądu i zachowania programu do potrzeb firmy. 

Sprzedaż i CRM

Dla kogo?

ERP enova365 pomaga w raportowaniu aktywności sprzedażowej i prezentowaniu jej przed zarządem. Dostarczy argumentów do rozwoju danego obszaru lub rynku.

CRM sprzedażowy w enova365, wspomaga tworzenie strategii sprzedażowej i nadzorowaniu planu. Znając dane na bieżąco kierownik w odpowiednim czasie jest w stanie motywować zespół do aktywnego działania.

Oprogramowanie enova365 pozwala handlowcom na gromadzenie danych w jednym miejscu. Rozbudowane filtry umożliwią wyszukanie kontrahenta, spełniającego określone cechy. 

Ewidencja kontaktu z Klientem

CRM enova365 po każdorazowym kontakcie umożliwia gromadzenie informacji o wszystkich czynnościach i zadaniach wykonanych odnośnie klienta, a także dane na temat jego preferencji zakupowych.

  • Zaawansowane filtry pozwalają na eksport danych, np. listę kontaktów na potrzeby Twojej kampanii sprzedażowej.
  • Możliwość zestawiania danych według własnych potrzeb wedle standardowych oraz niestandardowych kategorii.
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami, wprowadzanie danych poprzez formularz lub import z Excela lub pliku .xml
  • Twórz: zadania, zdarzenia, prowadzić projekty oraz kampanie.

Obsługa lejka sprzedażowego

Lejek sprzedaży umożliwia analizę leadów na każdym poziomie procesu sprzedaży. Dzięki niemu wiesz, jakie działania ma podjąć Twój zespół sprzedażowy i na jakim etapie znajduje się realizacja planu.

  • Możliwość sprawdzenia, które leady mają najwyższy potencjał sprzedażowy oraz jaki jest etap domykania sprzedaży.
  • Informacja dla kadry zarządzającej o zaangażowaniu potencjalnych klientów, źródle ich pozyskania i jego efektywności.
  • Pracę w przeglądarce i ułatwia wizualizację danych w formie wykresów.
  • Określenie skuteczności zespołu handlowego, podpowiedź na jakim etapie powinni oni podjąć kontakt oraz jakie są właściwe działania, które pozwalają osiągnąć cel.

Raporty i forecasty

Otrzymujesz dostęp do gotowych wzorców raportów już w standardowej wersji programu.

  • Łatwy i wygodny eksport danych do arkusza z dowolnego miejsca w systemie, możliwość zaprezentowania w formie wykresu.
  • Dowolność w tworzeniu analiz w oparciu o informacje zawarte we wszystkich modułach enova365.
  • Tworzenie wyspecjalizowanych raportów oraz analizy danych, które znajdują się w bazie operacyjnej programu. Bez obciążania głównego serwera bazy danych.

Harmonogramy i obsługa procesów

  • Automatyczne wysyłanie powiadomienia np. o niezapłaconych fakturach – za pomocą poczty e-mail lub SMS.
  • Funkcje CRM z wykorzystaniem Poczty CRM lub SMS pozwolą Ci powiadamiać użytkowników o nowych zadaniach, które im zlecono.
  • Funkcjonalność Poczty CRM, która wyklucza konieczność korzystania z innych klientów pocztowych, czyli dokumenty, kartoteki kontrahenta i towaru, rozliczenia.
  • Generowanie przypomnień o zbliżającym się terminie płatności.
  • Możliwość prowadzenia nie tylko procesów sprzedażowych, ale też supportu i reklamacji.

Aplikacje mobilne dla handlowców

Moduł CRM enova365 to osobistego asystent, który wystawi dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia. To wszystko możesz osiągnąć dzięki aplikacji enova365 na urządzenia Android. 

  • Zaplanuj wizytę z klientem i kontrahentem – dostęp do harmonogramu masz w każdym miejscu.
  • Planowanie szkolenia lub prezentacji handlowej dla Klienta. Zarządzanie relacjami z klientem to specjalność enova365. Program w kilka minut zanotuje i zarejestruje zdarzenie.
  • Sprawdzisz aktualny cennik albo przyznasz klientowi rabat.
  • CRM współpracuje z kalendarzem i mapami Google, zwiększając efektywność działań.