Infolinia 800 109 509

Split payment w enova365

1 lipca 2018 roku weszły w życie przepisy umożliwiające realizowanie płatności pomiędzy podmiotami gospodarczymi metodą płatności podzielonej. System enova365 od wersji 14.5 jest gotowy na nowe przepisy.

Dokonywanie płatności za pomocą metody split-payment (metoda płatności podzielonej MPP) jest dobrowolne, ale warto zwrócić uwagę, że wpłaty dokonywane przez odbiorców pozostają poza kontrolą przedsiębiorstwa. Dodatkowo za pomocą mechanizmu MPP można otrzymywać wpłaty i dokonywać płatności za dokumenty wystawione w okresie przed 1.07.2018.
 
Wszystko to powoduje, że każda firma powinna przygotować:
  • ewidencję wyciągów bankowych oraz dokonać modyfikacji w zasadach księgowania środków pieniężnych;
  • obsługę płatności metodą MPP.

Pobierz bezpłatne opracowanie - Split payment w enova365

Zachęcamy do pobrania opracowania, które w szczegółowy sposób przybliża funkcjonalności i rozwiązania, które wspierają obsługę MPP w systemie enova365:
 
 

enova365 w chmurze KOMAKO

Usługa hostingu KOMAKO.asp zapewnia użytkownikom pracę na aktualnej wersji systemu ERP enova365. Ty prowadzisz biznes - chmura zapewnia Ci odpowiednie narzędzia.

Zapytaj o split payment w enova365: