Strona jest własnością firmy KOMAKO, Autoryzowanego Partnera enova365.

Nieruchomości

Moduł enova365 Nieruchomości to narzędzie do:

  • zarządzania nieruchomościami różnego typu i przeznaczenia w tym: komercyjnego, biurowego oraz mieszkaniowego
  • zautomatyzowania powtarzalnych procesów związanych z obsługą nieruchomości
  • zbierania i przechowywania danych o nieruchomościach
Nieruchomości

Dla kogo?

  • Jeżeli firma udostępnia lokale biurowe lub usługowe do najmu i chce osiągać z tego tytułu najwyższe możliwe profity.
  • Potrzebujesz sprawnie kontrolować i weryfikować dostępność lokali, rezerwować terminy najmu, ustalać koszty i wysokość czynszu, rejestrować umowy i wystawiać faktury za najem oraz zużycie mediów.
  • jako przedsiębiorstwo posiadacie biurowiec, którego część przeznacza na własną działalność i chce optymalnie zarządzać posiadaną nieruchomością.
  • Oprócz lokali biurowych oferujesz najem powierzchni reklamowych.
  • Posiadasz kilka nieruchomości i chcesz optymalnie nimi zarządzać.
  • Oferujesz również najem powierzchni reklamowych.
  • Jesteś deweloperem chciałbyś optymalnie  zarządzać własnymi nieruchomościami.
  • Posiadasz sieci sklepów i chciałbyś gromadzić dane dotyczące wszystkich posiadanych lokali w jednym miejscu.
  • Oferujesz również najem powierzchni reklamowych.

Moduł enova365 Nieruchomości pozwala na:

Ewidencja obiektów nieruchomości:

  • Odwzorowanie rzeczywistej struktury powiązań między obiektami, jako zbioru obiektów przedstawionych w formie drzewa.
  • Stanowi miejsce przechowywania wielu informacji na temat obiektów poprzez dodawanie opisów własnych, podpięcie załączników oraz gromadzenie informacji historycznych o zdarzeniach powiązanych z danym obiektem.
  • Możliwość powiązania obiektów z ewidencją środków trwałych.

Zarządzania zdarzeniami:

Zarządzanie zdarzeniami:

  • Stanowi narzędzie do obsługi zdarzeń planowanych tzw. terminowych jak: przeglądy, badania techniczne, prace konserwatorskie czy remonty oraz nieplanowanych np. awarie.
  • Pozwala na kompleksową obsługę wynajmowanego lokalu: kontrola dostępności, rejestracja wielu rodzajów umów rozliczanych jednorazowo lub cyklicznie, wsparcie w procesie fakturowania z zastosowaniem indywidualnie przypisanych stawek, rozliczenie mediów: obsługa liczników wody, prądu oraz gazu poprzez dodawanie pomiarów i wyliczanie zużycia dla danego licznika.
  • Daje możliwość ewidencjonowania zawieranych polis ubezpieczeniowych i szkód z nimi związanych, obrazuje cały proces likwidacji szkody.
  • Zapewnia rozbudowany system powiadomień, w formie powiadomienia systemowego lub wiadomości email.