Strona jest własnością firmy KOMAKO, Autoryzowanego Partnera enova365.

Handel i magazyn

Program magazynowy enova365 wspiera działania firmy w obszarze Handel i Magazyn. Dzięki niemu zyskujesz kompleksową obsługę zamówień, dokumentów i stanów magazynowych!

Moduł Handel i magazyn enova365 wspiera przedsiębiorstwa o rozmaitych profilach działalności z rozmaitych sektorów. Podstawowe funkcje systemu pozwalają na tworzenie dokumentów, zarządzaniem towarami i cenami oraz przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Dodatkowo, moduł zintegrowany jest z Ewidencją Środków Pieniężnych, dopełniając funkcjonalność o rozliczenia z kontrahentami oraz księgową Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT.

Handel i magazyn

Dla kogo?

Oprogramowanie magazynowe enova365 zapewnia kierownikom przedsiębiorstw dostęp do analiz i raportów. Dzięki temu mogą na bieżąco podejmować decyzje o zapotrzebowaniu magazynowym i wystawiać zamówienia na towary w platformie kontrahenta.

Aplikacja enova365 w lepszy sposób od innych programów magazynowych dla firm pomaga handlowcom kompletować zamówienia bezpośrednio w systemie już podczas wizyty u klienta. Mogą oni od razu przygotować specyfikację do gotowego wydania magazynowego według wytycznych klienta.

Dostęp do aktualnych danych w systemie enova365 pozwala na kompletacje zamówienia, przygotowanie wydania magazynowego oraz tworzenie dokumentów na kartotekach klientów.

Sprawdź, co zyska Twoja firma dzięki wdrożeniu enova365

Obsługa magazynu

ERP dla handlu pozwala na dostosowanie procesów wydań i przyjęć magazynowych do potrzeb organizacji oraz ułatwia dokładną analizę rozchodów towarów. W jednym miejscu zgromadzone są wszystkie informacje o towarach: data przyjęcia, stan magazynowy, data wydania, itp. Dzięki opcji Multi, możesz analizować procesy handlowe z poziomu urządzeń mobilnych.

  • Śledzenie bieżących i historycznych stanów magazynowych.
  • Możliwość wykonania szczegółowej analizy rozchodów towaru i źródła jego dostawy.
  • Możliwość elastycznego  ustawiania procesów wydań i przyjęć magazynowych.
  • Ciągła inwentaryzacja, bez konieczności wstrzymywania pracy magazynu.
  • Zarządzanie magazynem z urządzeń mobilnych, w tym przyjmowania i wydawania towaru oraz inwentaryzacji.

Sprzedaż

enova365 pozwala na skorzystanie z gotowych dokumentów sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji. Twoi handlowcy nawet w delegacji będą mogli generować potrzebne  dokumenty.

  • Generowanie gotowych dokumentów sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji (np. sprzedaż UE, sprzedaż z odwrotnym obciążeniem, faktury zaliczkowe sprzedaży).
  • Możliwość wskazywania konkretnej partii towaru na pozycjach dokumentów sprzedaży.
  • Możliwość wystawiania dokumentów sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie (tzw. stany ujemne magazynu).
  • Możliwość wysyłania dokumentów za pomocą komunikatów EDI.

Zakupy

Zakup unijny, odwrócony VAT czy faktura zaliczkowa? Moduł Handel jest gotowy na różne rodzaje transakcji. Tworzenie przyjęć magazynowych i rejestrowanie kosztów jest szybkie i łatwe.

  • Generowanie gotowych dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji (np. zakup unijny, zakup z odwrotnym obciążeniem, faktura zaliczkowa zakupu).
  • Możliwość rejestrowania kosztów dodatkowych - przypisanie do wskazanych dokumentów zakupu.
  • Możliwość tworzenia wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu
  • Import dokumentów zakupu za pomocą formuły EDI.

Pulpit kontrahenta

Z enova365 proces rejestracji i zamówienia od odbiorców jest zautomatyzowany i skrócony. Twoi kontrahenci zyskają dostęp do swojego Pulpitu, w którym będą mogli śledzić swoje poprzednie i aktualne zamówienia oraz faktury. Poprzez Pulpit możesz udostępnić dedykowane oferty, cenniki czy stany magazynowe.

  • Automatyzacja i optymalizacja procesu rejestracji zamówień od klienta.
  • Udostępnienie Klientowi śledzenie stanu realizacji zamówień, kontrolowanie bieżących należności i przeglądanie wystawionych dokumentów sprzedaży.
  • platforma komunikacji między handlowcem a Klientem

Raporty i zestawienia

Niezależnie od branży, w której  działa Twoje przedsiębiorstwo, korzystasz z wielu raportów i zestawień. enova365 daje Ci możliwość tworzenia ich zgodnie ze specyfiką Twojej firmy.  Oprogramowanie pozwala także na dowolne definiowanie kolorystyki np. stan magazynowy poniżej 10 sztuk może pojawiać się na liście w kolorze czerwonym. 

  • Możliwość wystawiania elektronicznych dokumentów. Dostępne formaty dokumentów elektronicznych to między innymi: EDI, PDF, XML, CSV.
  • Możliwość utworzenia własnych warunków wyszukiwania danych i ich modyfikacji.
  • Usprawnienie sprawozdawczości dzięki szybkim mechanizmom generowania dokumentów i raportów.
  •  Możliwość definiowania kolorystyki dla wcześniej wprowadzonych warunków, np kolor czerwony dla ujemnego stanu magazynowego towaru.