Infolinia 800 109 509

enova365 Serwis

enova365 Serwis
Cena produktu: od 290 zł netto Przejdź do sklepu

Opis produktu

Moduł enova365 Serwis pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych

Szczegóły

Funkcjonalność modułu oparta jest o urządzenie, czyli element reprezentujący przedmiot, który jest serwisowany. Dla każdego urządzenia dostępna jest pełna historia jego napraw oraz przeglądów.

Dla kogo:
Firmy prowadzące warsztaty naprawcze oraz serwis pogwarancyjny sprzedawanych przez nie towarów
Firmy świadczące usługi naprawcze

Funkcjonalność:

  • Zlecenia serwisowe – w chwili przyjęcia urządzenia do naprawy lub przeglądu tworzone jest zlecenie serwisowe, które automatycznie może trafiać na listę zadań do wykonania przez danego operatora (serwisanta).
  • Przeglądy – na podstawie określonych częstotliwości przeglądów i okresu gwarancyjnego można zaplanować przyszłe przeglądy dla każdego urządzenia. Program enova365 automatycznie informuje o konieczności wykonania przeglądu serwisowego.
  • Funkcja automatycznych powiadomień – zapamiętuje i powiązuje urządzenie oddane do naprawy lub przeglądu z kontrahentem (osoba, która zleciła naprawę, może otrzymywać pocztą elektroniczną informację o zmianie statusu lub etapie realizacji prowadzonego zlecenia).
Korzyści:
  • kompleksowa obsługa zleceń serwisowych za pośrednictwem jednego narzędzia,
  • automatyzacja procesu informowania klienta o etapie realizacji zlecenia (powiadomienia e-mail lub SMS),
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi ewidencji przyjmowanych zleceń,
  • możliwość generowania dokumentów handlowych i księgowych z poziomu modułu enova Serwis.